Soñar No Cuesta Nada

    Hayal etmek, hiçbir şeye mal olmaz. Başlık İspanyolca'da, bu manaya geliyor. Geçenlerde, tam da sınava çalışırken aklıma hayaller takıldı, böyle harıl harıl çalışmam gereken zamanlarda da hayal gücüm çok kuvvetlenir, boş zamanımda ne kadar kassam kuramayacağım güzellikte, mutluluk veren hayaller, ben istemeden gözümün önüne gelir. Ben de hemato senin endokrin benim demem gerekirken, bu yüksek albenili hayallere kendimi kolaylıkla kaptırıveririm. O kadar tatlı olur ki bu hayaller, bana o kadar mutluluk verir ki, içinden çıkılmaz bir hal alır bu hayal kurma eylemi. Bazen rüyalarımda da görürüm hatta. Vücutta uzun süre salgılanan serotonin bi zaman sonra dikkat dağınıklığı, çabuk duygu durum değişiklikleri gibi bozukluklara yol açar. Ben kendime şiddetle telkin edip, artık bu hayalleri kurmayacağım diye efor sarf etmedikçe de durmaz bu hayal kurma eylemi. Allah'tan bir haftaya kalmadan aklım başıma gelir de, zor da olsa toparlanırım. O bir haftanın sonunda da, kaçan bir haftaya yanarım. Sonuçta, değerli zamandır giden.
    Diyeceğim o ki, hayal etmek tam anlamıyla bedava değil. Dünya hayatı kısa, yapılacak işler pek çok. Dünya, insanın her daim tetikte olmasını gerektiren bir yer. Nöbet yerinde, el tetikte beklerken de hayal kurulmaz ya.
    Bu durum bende iki senede bir falan oluyo. Bittiği zaman önce kendimi biraz sefil hissediyorum. Sonra daha rasyonel düşünmeye başlıyorum. Kısa sürede de düzeliyorum çok şükür. Lakin dediğim gibi, dünyada hayal kurmak bile bedava değil.

2 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. :)

    benim de buna benzer bi yazim vardi, neyse ki yayinlamamistim. Yayinlamam da. Ben cok begendim yazini :))

    YanıtlaSil