Güzel Bir Blog

    İnternette gezinirken çok güzel bloglara rastlıyorum. Başından geçenleri, fikirlerini kendilerine has üsluplarla anlatan, yazmayı bilen, sıradan bi olayı gayet eğlenceli bi entry haline getirebilen blog yazarlarına da bazen imreniyorum. İşte temasıyla, tasarımıyla, içeriğiyle çok güzel bir blog selmanh. Selman Halid Kahya adlı pek yakışıklı şahsiyet blogun yazarı. Üslubu ve yazılara kattığı mizah gerçekten çok hoş ve kendine has bi tarzı var. Kendisi anlaşıldığı üzre bir bilgisayar mühendisi. Blogunda mesleğiyle ilgili, yurtdışı tecrübelerine dair ve daha birçok kategoride onlarca yazısı var.
    SelmanH. yazılarını öyle bir üslupta yazıyor ki ne ile alakalı yazdığının hiçbir önemi yok, kesinlikle okutuyor. En önemlisi de bunları doğaçlama yaptığını, yazıdaki mizahın organik olarak; doğal haliyle size geldiğini anlıyorsunuz. Yazının içine espirileri o kadar güzel serpiştiriyor ve öyle yerinde kullanıyor ki kelimeleri, hayran kalıyor insan.
    Biraz önce Google+ account'una baktım, kendini anlatacağı "kısa açıklama" bölümüne; "Just what a handsome guy is." yazmış. Şu an yazarken bile gülüyorum. Ve size anlattığım bu blog baştan sona kaliteli mizah ve zeka esintileriyle dolu.
     Ayrıca çok da şey öğrendim. Tavsiye ederiz efenim. :)

0 yorum: